Możliwości internetowej promocji

promocja w internecieReklama pochłania ogromne części budżetów wszystkich firm na obecnym rynku, tego po prostu nie da się obejść. Reklama telewizyjna i w prasie pochłania ogromne sumy pieniędzy ze względu na bardzo dużą liczbę odbiorców, jednak nie zawsze tak szeroka grupa jest potrzebna. Ogólnopolski producent majonezu lub środków czystości na pewno będzie zainteresowany, aby jego produkty były znane każdemu mieszkańcowi naszego kraju. Jednak po co Ania z salonu kosmetycznego ma wiedzieć gdzie kupi łożyska do maszyn górniczych? Była by to strata czasu Ani, oraz strata pieniędzy producenta łożysk.

Internet pokieruje do Ciebie kogo chcesz

W telewizji także można kierować przekaz do konkretnych odbiorców, jednak nie aż tak precyzyjnie jak pozwala na to internet. Specyfika wirtualnego świata, pozwala trafiać do klientów z całej polski szukających unikalnych dóbr, których nie poszukuje każdy. Pozwala to pozyskiwać klientów bez płacenia horrendalnych cen za reklamę. Oczywiście nie oznacza to, że w internecie nie można trafiać do szerokiego grona odbiorców.

Podstawa reklamy w internecie

Podstawową wizytówką firm w Internecie są ich strony internetowe. Są to cyfrowe odpowiedniki ich siedzib i tak jak firma bez siedziby w świecie realnym praktycznie nie może istnieć, tak w internecie również nie ma miejsc dla firm bez witryn. Ważne aby strona była odpowiednio skonstruowana, nie jest problemem stworzenie prostej strony, trudno jest zachęcić klienta do pozostania na niej i skontaktowanie się z firmą. Właśnie dlatego powinniśmy unikać tworzenia stron na własną rękę a pozostawiać to firmom posiadającym w nazwie słowa ?agencja interaktywna?.